Oldalak

2011. augusztus 29., hétfő

Mindig ünnep

Tavasz volt és én éppen Értarcsán voltam egy unokatestvérnél szálltam meg.Ő és a férje már nyugdíjasok de sajnos betegek is.Úgy döntöttek , hogy alább hagynak a sok munkával és többet foglalkoznak a lelkükkel.Többet pihennek és közben szinte egész nap hallgatják a Szatmárnémeti Gyülekezet honlapjáról az ige hirdetéseket és énekeket.Azt mondták nekem: Erzsike ti nálatok mindig ünnep van, legyetek nagyon hálásak a gyülekezetért! Valóban így van.Mivel a netre legtöbbször a délutáni szolgálat kerül fel néha lejegyzek ezt azt a délelőtti alkalomból. A tegnap is olyan áldásos volt már az ima óra amikor a testi-lelki betegekért imádkoztunk.Én is vissza emlékeztem az érettem és férjemért mondott imákra és az Úr kegyelmesen meghallgatta és meggyógyított minket.Áldott legyen ezért is! Ezek a gondolatok folytatódtak a biblia órán is.Itt most abba hagyom, mindenkinek jó pihenést,mert már este 10 óra van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése