Oldalak

2011. szeptember 5., hétfő

Kétszeres esemény volt

Az elmúlt hét végét Budapesten töltöttük, együtt volt az egész család.
2011 Szeptember 3. menyegző volt a lány testvérem fia esküdött és a drága édesanyám 83 évet töltött
Mi ketten édessel már szerdán megérkeztünk a húgomhoz segíteni.Volt munka bőven , de hála Istennek elkészült minden.
Én most láttam először a menyasszonyt, aki nagyon kedves alázatos szép,szóval megnyerő.Imi a vőlegény szemlátomást kivirult.Magda és Imre -áldjon meg titeket az Úr!
Jó volt találkozni rég nem látott rokonokkal, ismerősökkel.Készült fotó is, majd ha tehetem én is felteszem a blogomra.Örömmel hallgattam az igei üzenetet Kulcsár Tibor testvér tolmácsolásában. A 25. Zsoltár 7-9. volt felolvasva.Testvérünk kiemelte, hogy :Jó és igaz az Úr,...az alázatosakat igazságban vezeti,  és az Úr minden ösvénye szeretet és hűség azoknak akik megtartják az Ő szövetségét és intelmeit..A házasság olyan mint a muzsika, be kell tartani a hangjegyeket akkor nem lesz diszonáns  a hallgatása..Akarjátok szeretni az Úrat és egymást és mondjon akárki akármit! És ami mindenkinek szól : Keressétek először Isten országát és az Ő igazságát és akkor minden megadatik néktek!
Édesanyánkat reggel énekkel köszöntöttük mi ketten: Mária és én, majd megajándékoztuk.Ilyen szüli napja még nem volt.Talán csak a 80. amikor az én családom megünnepelte otthonában.Nagyon drága ő.Egész jól viselte az utazást és nem romlott az állapota.Tartsa meg az Úr még közöttünk az Ő akarata szerint! Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése