Oldalak

2011. augusztus 17., szerda

16 év

Nagyon esemény dús ez az év, a mi családunknak és nekem is személyesen
Holnap lesz 16 éves a Márta lányunk első gyermeke ,, Benjámin". Ő sorrendben a harmadik unokánk.Isten éltesse sokáig és növelje az Úrban és az Ő megismerésében.Amikor rá nézek újra és újra azt mondom :Beni drága ennyivel hosszabbította meg az Úr az életemet.Ugyan is amikor még a lányunk a szülészeten volt engem sürgősen Kolozsvárra vittek kivizsgálásra ,mert a májamban egy fő artéria eldugult , ezt majd kb három hónap után állapították meg.Megpróbálták elhajtani a vízet a szervezetemből ami csak gyűlt gyűlt naponta, végül Budapestre küldtek műtétre.Nem lett műtét, mert az én drága kezelő orvosnőm kipróbált rajtam, saját beleegyezéssel egy gyógyszert amit 15 éven át szedtem.A legelején összesen hat hónapig voltam megszakítás nélkül kórházba.Az Úr neve legyen áldott, mert amikorra szüksége lett édesanyámnak a gondozásra egyszerűen Isten megállította a trombociták szaporodását, így erre nem szedek gyógyszert.Sok lenne felsorolni, hogy kinek mit köszönök.Hogy senkit ki ne hadjak, hála a sok sok imáért és minden más szolgálatért a családom felé, az Úr jutalmazza meg önöket akár ismerem akár nem.
Minden köszönet és hála legyen a mi mindenható Istenünké!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése