Oldalak

2011. május 14., szombat

Újra Karcagon

Hála az Úrnak ismét itt lehetek Karcagon .Május 11-én indultam Szatmárnémetiből.Most végig látogatom a gyerekeket.Először Lidiánál voltam,13-án érkeztem Robiékhoz innen Zoltihoz utazom Budapestre vasárnap délután,ha az Úr is úgy akarja.Nagyon jó együtt lenni szeretteimmel.Tegnap este nagy öröm ért:itt volt édesanyám.Végre megláthatta hol lakik az unokája.Noémi mici-el kedveskedett ez egy Erdélyben honos étel.Ő most saját ízlése szerint készítette,nagyon fincsi volt.Örvendek,hogy mami jól van.Még nem lehet tudni meddig marad Debrecenbe.Most elkészítem a saját recept szerinti kiflicskéimet.Ezzel kedveskedtem az imaháznál dolgo-zóknak 10-én 10 óraira,ők is szerették.Most együtt készítem a két kis unokámmal,már türelmetlenek.

2 megjegyzés:

  1. Jo pihenest Erzsike. Jo, hogy eszembe jutattad a kiflit, holnap megsutom.Erezd jol magad.
    Puszilom a gyerekeket!!!!!!!
    Ica

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen,majd meglesz.
    Puszi neked is!
    Erzsike

    VálaszTörlés