Oldalak

2011. május 25., szerda

A nyugtalanság

Ma korán reggel van,2011 május 26.
Szeretném megosztani olvasóimmal amit most olvastam ,áhítatot tartva:"Ne nyugtalankodjék a ti szívetek!"János evangyélioma 14:1.Ezeket a szavakat az Úr Jézus mondta a tanítványainak mikor elbúcsúzott tőlük.
Sok minden nyugtalaníthat bennünket:a megélhetés,az egészségünk,gyermekeink jövője,a világot érintő katasztrófák és még sorolhatnám.Az Úr azt üzeni ma nekünk,hogy ne nyugtalankodjunk hanem bízzuk problémáinkat Ő rá,hinni kell benne Ő megoldja.Van olyan dolog ami meg se fog történni,csupán előre félelmet kelt,ha csak rá gondolunk.Még arról is olvastam,hogy az engedelmesség több mint az áldozat és a szófogadás a kosok kövérjénél!1 Sámuel 15:22 Én szót akarok fogadni Istennek.Kérem Őt erre,hogy segítsen nekem.Rá bízom minden gondomat!

3 megjegyzés:

  1. A tegnapi uzenetem nem ment el, nem tudom miert.
    Ugy latszik nem kellett, hogy elmenjen. Ajalok nektek egy jo blogot, olvassatok, mert nagyon erdemes, nagyon komoy dogokat ir.Ha bejelentkezel hozza....ott odalt irja,a Nehemias konyvet tanulmanyozza, akkor automatikusan megy a gmailra, a nevedre.
    Ne nyugtalankodjatok es bizzatok!!!!!
    Az Ur aldjon, es szep napot nektek!!!
    Kiss B.Ilona

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!
    Szép napot neked is!
    Erzsike

    VálaszTörlés