Oldalak

2011. május 1., vasárnap

Anyák napja

2011 május 1                                                                                                                                                    Minden május első vasárnapján megünnepeljük az anyák napját.Most is ez történt azzal gazdagodott az ünnep,hogy vendég lelkipásztor aki mellesleg itt született,szolgált igei üzenettel.Már az imaórán éreztük az Úr jelenlétét amikor hálát adtunk Istennek,hogy van illetve volt hívő édesanyánk.Ez egy plusz,mert minden édesanya szereti a gyermekét de a hívő édesanya Isten félelmével neveli.Igaz a hitet nem lehet örökölni,mert az az Isten ajándéka,de a gyermek látva a család szép életét,kérhet Istentől élő hitet,mert Ő szemrehányás nélkül add mindenkinek aki kér.És milyen jó amikor a családban egyformán gondolkodnak és próbál mindenki az Úrra figyelve élni.Mi már többször megtapasztaltuk,hogy mellénk álltak és segítettek a bajban,mert Isten adott nekik bölcsességet és erőt.Újra és újra csak köszönni tudom,mert nem érdemlem meg,hogy így szeret Isten.                 Az én édesanyám most a fiú testvéremnél van,de köszöntöttem telefonon és egy üdvözlő lapot is küldtem neki.Nagyon jó volt együtt lenni a télen.Közel kerültünk egymáshoz,legalábbis én úgy éreztem.Remélem még vissza jön Szatmárra,innen kapja az inzulint és a többi gyógyszert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése