Oldalak

2011. május 7., szombat

kipihenten

Végre egy hosszút aludtam,7 órát.Az este nagyon fáradt voltam és olyat is mondtam a férjemnek amivel megbánthattam.Alig várom,hogy elrendezzem,ő mostanában éjjeli őr is nem alszik itthon.Tegnap menyegző volt az imaházban:Bertics Renáta és Nagy Kasza Zsolt lépett házasságra.A bizonyságtevésekből kiderült,hogy nagyon soknak tettek jó szolgálatot mindketten.Én is úgy látom,hogy össze illenek.Áldja meg őket az ÚR!  Belenéztem az iwiw-be,örömmel láttam,hogy Tamara jobban van és haza is mehetett a kórházból,tudtam meg Balla Évikétől..Az este Noémi is felhívott,egyedül volt ezért megbeszéltem vele,hogy újra oda utazom egy pár napra és meglehet,hogy Budapestre is.Itt ma vasárnap van.Kissé enyhült a hideg most reggel 6 óra 30 perckor 6 fok van.Tegnapelőtt több helyen fagy volt a környéken.Az én növényeimen nem láttam változást.Remélem most már jön a meleg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése