Oldalak

2011. október 31., hétfő

Tivadar

Szatmáron élő unokáim közül Tivadar a legfiatalabb.Ő ma 8 éves.
Neve jelentése : Isten ajándéka . És ő valóban az .Nagyon kedves és érzékeny gyermek. Nem régen egy hét végén szülei külföldre utaztak. . Ő és nagyobb testvérei : 18 éves bátya és 17 éves nővére itthon maradtak . Én hívtam őket mihozzánk , de csak Tivadar jött el szombatra . Sokat játszottunk és ő még játszott a számító gépen is . Egyszer csak azt mondja , tudod mama mit hoznak nekem anyáék ? Mond mit ? Legót . De én nem bánom , ha semmit sem hoznak csak egészségesen jöjjenek haza . Nagyon anyás volt mindig .Nem öntömjénezés akar lenni , de még megemlítem , hogy egyedül tanult meg románul beszélni még óvodás kora előtt .Mindenki csodálkozott , csak román nyelvű meséket nézett a tévében , most már angolul is kezd tanulgatni . Anyanyelvén tanul az iskolában . Szeret járni vasárnapi iskolába is .Amikor bejönnek a gyerekek és közösen elmondják az aranymondást , ő mindig mosolyog ragyog az arca .Adja meg az Úr , hogy hamar felismerje a Megváltót és szívébe fogadja Őt !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése