Oldalak

2011. október 16., vasárnap

Az Úr az én pásztorom

Ma délelőtt is drága kegyelméből az Úrnak , gyülekezetben lehettem.
Az ima órán magasztaltuk Istenünket , az ének-zene adottságért és megköszöntük azokat a csoportokat akik áldozatot vállalva szolgálnak az énekkarban , zenekarban.
A biblia órán a 23. Zsoltárt tanulmányoztuk.Szép csokor hozzá szólás volt.Majd az igehirdetésben Szücs testvér folytatta  ezzel az ige résszel és kiemelte az ,,én" szót , tehát nem a mi hanem az én pásztorom , az én megváltóm.Nem mindenki tudja így kijelenteni csak az aki ezt személyesen megtapasztalta. Még az is csodálatos , hogy Ő a Jó Pásztor vezet a nehézségekben , át a siralom völgyén és a legjobb legelőn sőt asztalt terít az ellenség szeme láttára és bizonyosan megőrizz minden gonosztól !
Áldott legyen az Úr az én Pásztorom !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése