Oldalak

2012. május 28., hétfő

Pünkösdi áldás

Hálás vagyok az Úrnak, hogy a Vasárnapom gyógyszer szüneti nap és örömmel indultam a gyülekezetbe. Már a délelőtti alkalmon sok áldásban részesültem.Milyen nagy kegyelem az, hogy az Úr Jézus mielőtt a mennybe vissza ment megígérte az öveinek, hogy elküldi a Szent Lelket Isten harmadik személyét és beváltotta ígéretét. Ne legyünk árva keresztyének vegyük igénybe Isten Szent lelkét. A Szent Lélek munkája nagyon sok oldalú. Egy ember sem tökéli el magában, hogy Isten ellensége lesz, de elsodródhat Tőle.A megoldás az: ,,Térjetek meg bőjtölésel, kesergéssel és sírással is.Bár találna szíven minden imaóra, bibliaóra és igehirdetés.
Hétfő délután is elmehettem az imaházba.Az Úr a Lélek egységét magyarázta testvérünkön keresztül.Ha ápoljuk az Úrral a közösséget, törekszünk a szentségre és ápoljuk a testvérekkel is a kapcsolatot akkor munkálja a lélek az egységet. Aki az Úr gyermeke az megérzi amikor valaki megszólal, hogy lélek által szól vagy az övét mondja. Munkálja az Úr a szívünket, hogy szeressük egymást és komuníkáljunk egymással, bátorítsunk ha arra van szükség de intsünk is mindent megmentő szeretettel.
Uram segíts meg engem is, hogy ráérezzek testvéreim szükségére és építsem az egységet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése