Oldalak

2012. május 17., csütörtök

Jó az Úr!

17 évvel ezelőtt 1995-ben nagyon beteg lettem. Kolozsvárra érkeztem, sok-sok keresés után megtalálták a betegségem okát: orvosi nyelven Budd Chiári szindroma és Policitemia Vera Rubra. Megmagyarázom: a májam megnagyobbodott és a lépem is, a véremben a trambociták ,,ötszörösére" szaporodtak és a májban a fő artéria elzáródott ezért nem volt máj működés és kezdett víz gyűlni a szervezetemben. Műtétet javasolt a profeszor úr aki kezelt így  elküldött Budapestre. Ott rendelt számomra az Úr egy csodás belgyógyászt aki gyógyszeres kezeléssel segített rajtam, persze állandó orvosi felügyelet alatt voltam. Rendszeresen szedtem az előírt gyógyszert. Sok változás volt az életemben e miatt ide jártam Szatmárnémetibe egy Hemetológushoz , ő is ki írta a gyógyszert és jól is voltam, csak sokkal többet kellett volna pihenni. Két évvel ez előtt abba hagyatta az orvos a gyógyszer szedését, mondva, hogy elég jók a vérvizsgálat eredményei. Az utóbbi időben több minden jelezte, hogy valami baj van, végűl  ismét kezdett a hasam nőni. Sürgősen orvoshoz fordultam aki több féle kivizsgálásra küldött, még Kolozsvárt is javasolta és sok-sok pihenést. Ezért kellett édesanyámat elküldeni a testvéremhez, ő vágyott is már hiszen egy évvel ezelőtt volt ott egy kis időre. Remélem hamar meggyógyulok és vissza jöhet, mert már hiányzik. Legyen meg mindenben az Úr akarata.

2 megjegyzés: