Oldalak

2012. május 20., vasárnap

Beszél a Lélek

Próbálkoztam azzal, hogy betegen (nehezen tudok ülni) mégis eljutottam dél előtt az imaházba, ki is kellett menjek kissé rosszul lettem de az igehirdetésre vissza mentem. Köszönöm az üzenetet aminek a lényege, hogy beszél a Lélek: 1.) írott formában, a biblia olvasása által,, 2.) felkiált a lélek a mi lelkünkkel együtt, hogyha Isten gyermekei lettünk,, 3.)bizonyságot tesz a belső bizonyosságról, ha űdvöségünk  van,,3.) amikor a teremtet világ kesereg és nyög a Szent Lélek is harcol és könyörög bennünk. Jaj nekünk ha a lélek elhallgat! Meg ne szomorítsuk Isten drága lelkét!
 Dél után nem mertem menni a gyülekezetbe, de láttam és örvendek a Zilahi tv közvetítésének. 5 lélek tett bizonyságot a megtéréséről és jövő vasárnap alámerítkeznek. Áldja meg őket és tartsa meg az Úr!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése