Oldalak

2012. május 6., vasárnap

Édesanya

Édesanyának lenni nagy kiváltság de nagy felelőség is.
Ezeket a dolgokat kezdem látni és tapasztalni amint idősödöm. Örvendek, hogy tőlem sokkal fiatalabbak is így látják ezt a dolgot. Sok áldásban részesített az Úr a nap folyamán és bár vegyes érzelmekben éltem meg, mégis azt mondom: Áldott az Úr akié minden dicséret és dicsőség !
Még az a kegyelem is megadatott nekem, hogy a 84.-dik évében velem, velünk lehet édesanyám.
Ami leginkább megvigasztalt az a fiatalok szolgálata volt. Mivel fő állású édesanya voltam és kevés időt töltöttem más munkahelyen ezért nem jár nekem semmi nyugdíj. De az Úr nem hagy el, Ő mindent tud és lát és Ő az én gondviselőm. Még volt egy kedves meglepetésem: Karcagról érkezett. A két drága lány unokánk versel és énekkel köszöntöttek az interneten keresztül.Mindenkit akiket nékem adott az Úr, köszönöm !
Áldd meg Uram őket, hogy ,,Szülők és gyermekek mind menyben legyenek!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése