Oldalak

2012. január 18., szerda

Szilágypér

Kedves és áldott alkalom volt Január 17.-én amikor Ferenczi Béla testvér meghívásának tettünk eleget és az összegyűlt 60 nőtestvér örömére szolgált előadással özvegy Vékás Zoltánné Erzsike. Mi akik elkísértük egy-egy bizonyságtevéssel és énekléssel szolgáltunk. Imaáhítattal kezdtük az alkalmat, amikor Ivánitzki Irma testvérnő buzdított. Az összegyűltek 4 helyből voltunk: Szilágypér, Tasnád, Kéc és Szatmárnémeti. Egy kedves éneket is tanítottunk amit sokszor énekelünk a mi Női körünkön: ,,Hol ketten vagy hárman az Én nevemben találkoznak Velük vagyok  Én is."
Erzsike testvérnő elmondta, hogy néhány héttel férje elköltözése előtt komolyan beszéltek a halálról és hogy mi lesz azután?! Vékás testvér az Úr Jézus szavait idézte amit Péternek mondott egyszer:...Mi közöd hozzá , te kövess Engem! Én nem kell azzal törődjek, hogy mások 50-60 évet is élnek házasságban ugyan azzal a férfivel akit az Úr rendelt, vagy a szomszédom mekkora házat épített vagy ő miért egészséges és én meg beteg vagyok. Te kövess Engem!-mondja az Úr. A Biblia olyan egyenes, hogy egész a mennyországig lehet eljutni általa!
 Az előadásra igét olvastunk a Péter első levele 3: 1-6.
Az előző részhez tér Péter amikor azt mondja, hogy hasonló képen az asszonyok....mint az Úr Jézus. A hívő feleség élete legyen egy nyitott Biblia amit a férj olvashat naponta és végül ő is megtér, hogy mikor ez az Úr titka.Testvérnőnk elmondta, hogy mit mondott neki az ő apósa még házassága előtt: ,, A meleg fészekből a madár nem kívánkozik ki és a fészket az anyamadár teszi meleggé." A te szelíd szavaddal tudsz olyan hatással lenni a férjedre, hogy ő megváltozzon....mert ,,a szelíd beszéd megtöri a csontokat," és a ,,Helyén mondott szó olyan, mint arany alma ezüst tányéron." Ha igazán megtértem, Isten megsegít megélni az idézet igéket.
Röviden ennyit szerettem volna megosztani, nem felejtve el a helybeliek kedves vendégszeretetét.
Boldogan érkeztünk haza, nem volt fárasztó a délután.,,Mert aki mást felüdít maga is felüdül!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése