Oldalak

2012. január 28., szombat

Márta

Második gyermekünk Január 31.-én született. Az ő születését megelőzte az én és a férjem újjá születése ami egy napon volt 11 nappal kislányunk születése előtt.
Nagyon vártam már a Márti világra jöttét és valóban túl hordtam a terhességet 2 héttel. El is gondolkodtam akkor, hogy mi lehet az ok? És a Bibliából ezt az igét olvastam:.,,Mindazáltal megtartatik a gyermekszüléskor, ha megmaradnak a hitben és szeretetben és a szent életben mértékletességgel. 1 Timótheus 2: 15."
Az Úr elé álltam imában és, mint egy film lejátszódott előttem az egész addigi életem. Isten kegyelmes volt hozzám és adott bűnbánatot és bűnbocsánatot. A férjem haza ért a munkából és ő tőle is bocsánatot kértem.Törölgette a könnyeimet és bezárkózott a kis szobába. Egy óra múlva új emberként jött ki. Most már békével vártuk, hogy megszülessen második gyermekünk.
Jött a hitünk próbája is, mert vízhiányban jött világra Márta, ez azzal járt, hogy naponta 1 liter teát kellett fogyasszon ezért inkább itta a teát mint szopott volna, pedig volt mit.Nem is fejlődött sokat a 3100 gramm.-ról 7 hónapos korára csak 5000 gramm.-ra nőtt. Ki is kellett maradjak a munkámból, majd falura utaztunk és ott kezdett el megerősödni.Ma már 3 tini édesanyja és semmi nem utal a szomorú  első évére. Nagyon hálásak vagyunk Istennek érte is.
Drága Márti sok boldog szülinapot!

2 megjegyzés:

  1. En is kivanok szeretettel boldog szulinapot Martidnak!De koszonom ezt a csodalatos bizonysagtevest is!

    VálaszTörlés
  2. Áldott vasárnapot, drága testvérnőm Iri!
    Köszönjük szépen a jó kívánságot!

    VálaszTörlés