Oldalak

2011. szeptember 24., szombat

,,100" éves Bucsi néni

Ma  2011 szeptember 24.-én a bővebb családban (a gyülekezetben) és a szűkebb családunkban is van ünnep.
Bucsi Rozália testvérnő ma  100 éves. 1911 szeptember 24.-én született Szilágyballán .Hívő szülők gyermekeként 17 évesen bemerítkezett, majd mikor negyedik osztályos lett a szüleivel először Zilahra költözött.Amikor férjhez ment Bucsi Istvánhoz Kolozsvárra költöztek. 5 gyermeket szült , de kettő röviddel születése után meghalt. Három fiút felnevelt, az idősebb és a legfiatalabb is meghalt.Van öt unokája , egy él itt Szatmáron .A Tordán élő fia már megérkezett az ünnepre.A drága testvérnőt az idősebbik fia felesége és annak második férje gondozza hűségesen, nagy-nagy szeretettel, áldja meg őket az Úr!
Ide Szatmárra 2000-be költöztek, még ismertem a kedves férjét is , aki 2002-be költözött az Úrhoz 97 évesen.
Ezeket az adatokat ő mondta el személyesen nem rég amikor köszöntöttem a 100-dik Zsoltárral és egy virág csokorral.Nagyon vágyik a gyülekezetbe, hogy üdvözölhessen bennünket csak a lába nem akar már engedelmeskedni. Azt mondta lássuk ki győz : a szíve vagy a lába. Aki ezeket olvassa kérem, hogy imádkozzon érte, legyen meg az Úr akarata. Ő nagyon boldog készül haza menni az Úrhoz.

Aki nekem, nekünk nagyon drága és családtag az Noémi a kiskukta.Ő is 24-én született.Neki köszönhetem,
hogy két gyönyörű unokával megajándékozott és bevezetett a blog írásba, amit azóta megszerettem. Ez úton is kívánok neki nagyon sok boldog szülinapot! Gratulálok a sok-sok tortához amivel sok embernek sikerült örömöt szerezni. A munkahelyén is embereken segít, áldja meg és őrizze meg az Úr!

3 megjegyzés:

  1. Az a helyzet hogy drága anyukám ezt elszámolta A kisunokái anyukája nem 24-én hanem 25-én született de ez nem olyan nagy gond. Csak gondoltam hellyesbítek :P

    VálaszTörlés
  2. Ma éjjel ezen bosszankodtam , hogy tévedtem ekkorát?! Bocsánatot kérek.Valóban, ma az-az 25-én született az ifjabbik menyem.
    Boldog Szülinapot!

    VálaszTörlés
  3. Ami kimaradt a Bucsi néni életrajzából és fontos ,hogy mielőtt Szatmárra költöztek ,,30" évet Nagybányán éltek.

    VálaszTörlés