Oldalak

2011. november 30., szerda

Hálaadó napra készűlve

Gyülekezetünk sokáig halogatta a hálaadás megünnepelését , mert reméltük hogy készen lesz a felújított termünk , de most már mégis meg fogjuk tartani a hónap első vasárnapján . Ez az a nap amikor az elmúlt év minden áldásáról megemlékszünk akár lelki vagy testi az és megköszönjük az Úrnak a mi gondviselő Istenünknek .
Elgondolkoztam , hogy mi az amit nem jól tettem a közelmúltban , és rájöttem , hogy amit eldöntöttem a folyamatos Biblia tanulmányozást elhanyagoltam . Olvasok én igét mindennap , de ez nem olyan . Bocsánatot kértem az Úrtól és vissza állok , hogy megtegyem amit elkezdtem az év elején : naponta olvasom és tanulmányozom az Isten beszédét , hogy alkalmazhassam adott helyzetekben , mert : ,, ösvényen világossága a Te igéd" .
Áldott decembert mindenkinek !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése