Oldalak

2016. január 30., szombat

Már 41 éve !

 Mennyi kegyelem fér be 24 órába ! Hát akkor 41 évbe ?! Ennyi ideje , hogy Isten megmutatta irántam való hűségét és felszabadított az ellenségem rabságából , aki azt akarja hogy elveszünk . Még ma is végzi mindkettő az ő munkáját , de az én Megváltóm győz , az Úr Jézus Krisztus . Övé a Dicsőség mindörökké Ámen ! Most ha a betegségek és annak mindenféle nyomai és hátrányai kísértenek Ő ad erőt elhordozni és megtalálni a helyes utat amit válasszak . Ha itt  az ideje és lelki testvéreim mehetnek az imaházba , én nézhetem a Zilahi élő közvetítést vagy máshonnan és bekapcsolódom én is a közösségbe , imádkozom az egészséges testvéreimért és a Szent Lélek kiáradásáért az igeszólók életébe . Sokan hordoznak imában és ez által még inkább tapasztalom , hogy milyen kegyelem hogy az Ő megválltott gyermekei közé tartozhatom . A mai aranymondatunk is olyan szépen mondja : Mint pásztor nyáját úgy legelteti, karjára gyűjti a bárányokat és ölében hordozza , a szoptatósokat szelíden vezeti. Ézsaiás könyve 40 : 11. További kegyelem teljes időt kívánok minden kedves olvasómnak !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése