Oldalak

2016. január 15., péntek

Hamar meg jött a próbája a hitemnek

Alig telt el két nap az írásom után és újra kórházba kerültem . Én amit leírok azt komolyan gondolom . Isten békessége betöltött , bár 8 liter víz az nem kevés amit tőlem lecsapoltak . Másnap megvízsgált a doktor úr szájon keresztül gasztroszkóppal és mag kellett gyűrözön  , mert szivárgott vér és én nem tudtam róla . Minden vizsgálat és kezelés jót tett . De nem csak ezért kellett kórházba kerüljek . A kórteremből a betegek megszerettek és talán hasznokra lehettem . Drága férjem naponta látogatott és családom többi tagjai is személyesen és telefonon . Hálás vagyok a sok imáért . Meg se tudom köszönni mindenkinek . Első sorban az Úrnak aki ilyen sok lelki testvért adott nekem . Milyen jó , hogy támogathatjuk egymást a menny felé vezető úton . Isten gazdag áldását és kegyelmét kívánom mindenkire .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése