Oldalak

2012. december 3., hétfő

Advent 2012

Csodálatos hétvégénk volt. November 29-December 2.-ig evangélizáló alkalmaink voltak. Sok üdvös üzenetet hallhattunk.Mégis kiemelném a vasárnapot , amikor bemerítési ünnepélyünk volt délelőtt majd délután a városi Filharmónia termében zenés  igehirdetés. Szolgált a gyülekezetünk gyermek+ tini + ifjúsági csoportja és az énekkar . Igét hirdetett Révész Árpád magyarországi baptista regionális evangálista .
Köszönöm a jó Istennek, hogy én is részt vehettem ezeken az alkalmakon .Hálás vagyok különösen a négy drága fiatalért akik az Urat választották e világ helyet . És hála azokért a lelkekért akik döntöttek Krisztus Jézus mellett és elfogadták a megváltás  ajándékát. Megragadó volt számomra az az üzenet , hogy Jézus szeret téged úgy ahogy vagy , de jobban szeret téged , hogy úgy hagyjon ahogy vagy. Mi mind háttal születtünk Istennel . Meg kell forduljunk és a felkínált kimondhatatlan ajándékot fogadjuk el ! El is lehet utasítani , de azzal saját magunknak ártunk. Add át a szívedet Jézusnak és boldog leszel . Erről én is aki ezt  23 éves koromban megtettem ,bizonyságot tehetek. Nem vagyok tökéletes de a  Tökéletes Isten megváltott gyermeke . Ő hűséges , mert amit megígért azt beváltotta ,
.Szeretem Őt ! És te?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése