Oldalak

2012. november 19., hétfő

Négy fiatal hazatalált

Nagy öröm érte gyülekezetünket és külön családunkat , mert négy fiatal közöttük egy unokánk megtért és erről bizonyságot tett . Ha az Úr is akarja December 2.-án bemerítkeznek. Én személyesen nem hallottam őket , mert a betegségem nem tette lehetővé , de olvastam amint bizonyságot tettek . Kérem a jó Atya oltalmát és áldását az életökre. Csodálatos dolog az amikor fiatalon követed az Urat . Sok-sok rossz dologból kimaradsz és rengeteg mennyei öröm ér . Adjon győzelmet az Úr a kísértések között : Kingának, Evódiának, Csongornak és Benjáminnak !
Dél után én is ott lehettem a gyülekezetbe . Sok szép átélést mondtak el akik felszólaltak. Az énekek is felemelőek voltak . különösen a ,, Bűnömet elvette Jézus..." kezdetű ének . Majd Igei üzenetet hallhattunk arról , hogy: Ki lehet Jézus igazi tanítványa ?

2 megjegyzés: