Oldalak

2012. október 15., hétfő

Jó illatként a világban

Lányok asszonyok konferenciát tartott 2012  Október 13.-án a Szatmárnémeti gyülekezet.
Mint a szomjas föld amely nem kapott esőt már közel négy hónapja, úgy vágytam , hogy én is ott lehessek a testvérnők között. Hajnalban keltem fel , hogy a reggeli vízhajtó elvégezze a hatását. Márta lányom értem jött autóval és 10  órától én is ott lehettem .  Nagyon sok áldásban volt részem . Kiss Juhász Vilmosné Annamária tartott előadást 3 téma körben :: 1.) Jó illat Isten előtt , 2.) Jó illat az Úr népe között , 3.) Legyünk jó illat a világban . Akkor leszünk jó illatot árasztók Isten előtt ha : kedves áldozattal áldozunk ,a
 töredelmes és bűnbánó szív , ha ruháink mindig fehérek megmosva a Bárány vérében . Legyünk jó példák az Úr népe között , lelkiismeretünk legyen tiszta . A szépségünk : ,, A szelíd és csendes lélek.." Teljünk be az Isten igéjével , akkor azt árasztjuk a környezetünkben is. Ne panaszkodjunk! Legyünk mindig megelégedettek ! A teremtett világ sóvárogva várja Isten fiainak a megjelenését. Ne szégyeljünk bizonyságot tenni a mi Urunkról . Árasszunk jó illatot az üdvözülők és az elkárhozók között !!!
Sok szép bizonyságot halottunk arról , hogy ki hogy élt meg egy-egy élet helyzetet : például nem ment férjhez , hamar özvegy maradt e kisgyerekkel, vagy nem született gyereke stb.
Délután is volt egy előadás Borzási Márta részéről . Fontos hogy milyen ,,illatot" adunk át a családban gyermekeinknek , mert azt fogják ők is tovább adni. Sok minden volt még , remélem a Szetlélek eszünkbe juttatja alkalmas időben és erőt ad megélni amit tanultunk !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése