Oldalak

2012. október 29., hétfő

Hálaadó nap 2012

Október 28.-án hálaadó napot tartott gyülekezetünk.
Most az én drága testvérnőm , nagybátyám felesége gondolatait szeretném először leírni amit ő megosztott a Facebook-on. : ,, Hálás vagyok, hogy ad az Úr erőt ápolni férjemet , (már ötödik éve le van bénulva) hála, hogy el tudok jönni az imaházba ." Sokaknak ez olyan természetes , mintha ez nekünk járna! És mennyi minden van amit mi magától érthetően várunk . De amikor lever egy betegség és hónapokon át ,,csak" az Interneten keresztül hallasz vagy legjobb esetben látsz is Istentiszteletet , akkor nagyon hálás vagy amikor ott lehetsz, ha csak egy alkalommal is a gyülekezetbe . És már csak azon jár az eszed, hogy minél többet elsajátíts az üzenetből . Ezeket személyesen átélem . Nagyon sok mindenért hálás vagyok az Úrnak én is.Nehéz elhinni , de hálás vagyok a megpróbáltatásokért , a betegségemért és persze a kezelő orvosomért és a gyógyszerekért , az én hűséges férjemért családomért akik vigyáznak rám , Márta lányomért aki minden alkalommal elvisz a határon túlra a kórházba . Köszönöm az imádkozó sereget és az ima meghallgató drága Urat !!! Hála az örök életemért és a mindennapi gondviselésért ! És nem lehet mindent felsorolni...De hála , hála , hála. Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése