Oldalak

2012. augusztus 2., csütörtök

Jobban vagyok

Hála az Úrnak ma már jobban vagyok, még gyengén de érzem , hogy erősödöm  Biztató igéket kaptam :.. én az Úr a te Istened, erősen fogom jobb kezedet, és ezt mondom neked: Ne félj én megsegítlek! Ézs. 41:13 .Úgy örvendek, mert Sipos Timea is erőt merített ebből az igéből és engem is ezzel biztatott.
Mennyire nem értjük az Úr útját, tervét velünk.Most leginkább Timeára és családjára gondolok.Amíg én kórházban voltam a Sipos családot nagy próba érte: a villám bele csapódott az asztalos kis gyárba és az teljesen leégett, több kész bútorral , minden gép, irodai berendezés.Egy szóval minden.Az Úrban bíznak ők is és reméljük, hogy hamarosan jön a Biztosító is,(már jöhetett volna) és rendeződnek a dolgok, hisz sok ember munkahelye forog kockán. Ismét csak azt mondom, hogy Isten szeret, még akkor is, ha nehézségeket élünk át.Hordozzuk imában a Sipos családot, mert ez jó dolog!

2 megjegyzés:

  1. Orvendek a jo hirnek, de elszomorit a Siposek esete!Adjon az Ur nekik is erot mindenhez, mert O tudja miert tortenik mindez a probatetel mirajtunk!

    VálaszTörlés
  2. Valóban, csak az Úr tudja, hogy mit miért enged meg. Együtt érzünk a szenvedőkkel, mert erre tanít a szeretet!

    VálaszTörlés