Oldalak

2012. március 6., kedd

Hadadnádasd

Tegnap az-az 2012 március 5. egy összevont női körön vettem részt. Soha sem voltam még abban a gyülekezetben, ezért mivel alkalmam volt szabaddá tenni ezt a délutánt és estét én is elutaztam. Szatmárnémetiből 3 tele kocsi érkezett. Csípős hideg volt kint, sajnos teremben sem fogadott nagy meleg, sokáig elviseltem a kabátomat is. A jó Isten kegyelméből nem betegedtem meg, csupán erős fejfájással harcoltam. Mégis megérte, hogy ott lehettem. Már az imára való buzdításban éreztem a testvéri szeretet melegét. Az ige a Prédikátor könyve 3:1, ami arról szól, hogy mindennek rendelt ideje van. Hálát adhattunk, hogy az Úr megtisztelt édesanyai szolgálattal. Most nekem azt a feladatot adta, hogy a 84.-dik évében járó cukorbeteg édesanyámról gondoskodjam és szívesen teszem. Előadást hallgathatunk meg Kovács Judittól: ,,Hívő édesanya a családban" Ha a mennyország felé megyünk egy a célunk, hogy gyermekeink is velünk jöjjenek a Dicsőségbe. Mit kér tőlem Isten? - Szeresd az Urat -Tiszteld az Urat -Engedelmeskedj az Úrnak Mind ezt a Mózes ötödik könyve 10:12-ben olvashatjuk és a Prédikátor könyve 12:15. Mit vár Isten a gyerekektől? Az Efézusi levél 6: 1-3-ban olvasható. -Szülő tiszteletet és engedelmességet. Engedelmeskedni elengedés nélkül, kifogások nélkül, ellenkezés nélkül. A legnagyobb ajándék amit a családomnak adhatok: egy jól működő gyülekezet, és a legnagyobb ajándék amit a gyülekezetemnek adhatok: egy jól működő család. Jutka mondta, de én is mondom, hogy szükségem van Isten kegyelmére, hogy gyakoroljam az engedelmességet. Az Énekek Éneke 8:12/a zárta az üzenetet. Még sok egyéb is volt: Előadás az internet veszéjéről és hasznáról, Fórum beszélgetés, és végül igei üzenet Kiss Zoltán testvér által. Gyümölcsöztesse az Úr az elhangzottakat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése