Oldalak

2011. december 31., szombat

Zolti

Ő a legfiatalabb gyermekünk. Ma van a szülinapja. Nem felejtem el, hogy zavart ki a nőgyógyász a rendelőjéből amikor először megvizsgált és közölte velem, hogy eléggé előre haladott a terhességem, de még megoldható, hogy elvegye.Én rá kérdeztem, hogy valami baj van? Ő erre azt felelte, hogy nincs otthon még négy gyerekem?! Ezt elveheti, mert abban a rendszerben így működtek a dolgok. Nekem Isten békességet adott és nem engedtem ennek a törvénynek. Nagyon örülök Zoltinak, és a többi négynek.Most már 21 tagú a családunk + édesanyám.
Zolti, ahogy becézzük, egy nagyon becsületes, saját magáról önként gondoskodó, szerető szívű ember ott a nagy Budapesten.Isten ő róla is gondoskodik, mert nagyon szereti és meg áldja. Drága fiam sok boldog Szüli napot kívánok ez úton is! Nagyon szeretünk!

2 megjegyzés:

  1. Isten eltesse kedves fiad, Zoltit!
    Szep az o tortenete!
    ALDOTT , BOLDOG UJ ESZTENDOT!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,ő már 29 éves.
    MINDEN KEDVES OLVASÓMNAK KEGYELEMBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!

    VálaszTörlés