Oldalak

2011. július 22., péntek

Édesanyám

Olyan jó, hogy még él az én édesanyám! Szeptember 3.-án betölti a 83. évet, ha az Úr is úgy akarja.Egész életében nagyon sokat dolgozott, legtöbbet a kertészeti munkát végezete a kolektivában ,magyarul a téeszben.Az ujjai el vannak görbülve.Soha sem volt orvosnál, csak a szülészeten ott is egyszer amikor a fíu testvérem született. Tavaly novemberben rosszul lett.Orvoshoz vittük és kórházba került kivízsgálásra.Diabéteszt állapitottak meg nála, sajnos inzulinra került amit naponta háromszor kell beadni.Megtanultam, hogy kell adagolni és az élelemmel is miként és hányszor.Ha vígyázunk minden rendben van.Ő nagyon engedelmes és szereti az Úr Jézust a drága megváltót. 18 éves volt amikor bemeritkezett Értarcsán folyó vízben.Nagyon szép ünnepély volt.Fuvó zenekar kíséretében vonultak végig a falun.Úgy emlékszik rá , mintha ma lett volna.Sok hallgató vett részt az ünnepen kb 150!Az Úré legyen mindenért a dicsőség!

4 megjegyzés:

  1. Gyonyoru eletrajzokat ir a mi Urunk!Aldja meg anyukad draga Megvaltoja!

    VálaszTörlés
  2. Isten éltesse Édesanyádat erőben, egészségben, boldogságban! Én sajnos már nem örülhetek az Én Édesanyám a jelenlétének! :(
    Kérlek nézz be hozzám, egy díjjal szeretnélek megajándékozni!

    VálaszTörlés
  3. Nem is tudtam, hogy haza jottetek, majd meglatogatlak benneteket.Juditek jonnek szerdan, ket het mulva Saroltaek
    Frigyesek Saroltaeknal vannak, mennek a Balatonra, valamikor ok is jonnek.2 kis unokam meg itt van 2 hetig. Ha vissza mennek ures lesz a haz, mar annyira megszoktam oket.Nagyon szep nyarunk volt.
    Aldott vasarnapot neked es mindenkinek, aki benez hozzad!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm drágáim, én is hálás vagyok édesért.
    Icukám,ne szomorkodj előre az unokák miatt az Úr ezután is gondodat viseli.Sok-sok erőt kívánok!

    VálaszTörlés