Oldalak

2011. június 2., csütörtök

Helyet készít

Ma délelőtt nem voltunk sokan az Úr házában,többen dolgoztak vagy iskolába voltak,mégis áldásos volt úgy az imaóra mint az igehirdetés.Az imaórán a János ev.14. rész 1-4 versek lettek felolvasva és kiemelték a testvérek,hogy az Úr elment,hogy helyet készítsen az öveinek és újra eljön,hogy magához vegyen minket,ezért nem kell aggodalmaskodni,mert amit Ő megígért azt be fogja váltani,csak legyünk mindig készen.
Az igehirdetéskor ugyancsak a János ev.-ból olvasott a ...testvér a 12. rész 27-33.versig.Nagyon tetszett amikor azt mondta az igehirdető:az Úr Jézus 100%. Isten volt és 100%.ember volt,ez magyarázza meg,hogy nyugtalan volt illetve háborgott az Ő lelke.Még valami: mi emberek keresztre tudtuk Őt emelni,az Atya felemelte a mennybe.Úgy volt kiemelve,,Én ezért az óráért jöttem"-mármint le a mennyből.
Mindezért dicsőség az Úrnak!

3 megjegyzés:

  1. Engem is megragadott az Igevers "EN EZERT AZ ORAERT JOTTEM>"...uj forditas ,mar a tegnap foglalkoztam vele. es az is jo volt,hogy ne nyugtalankodjatok....
    Udv Erzsike
    Ica

    VálaszTörlés
  2. Szia! Csak jelzem, hogy megtaláltam a blogodat. Béla

    VálaszTörlés