Oldalak

2014. december 29., hétfő

Karácsony után

Nincs hó Szatmáron . Elég enyhe idő volt végig az ünnep alatt . Aki csak tehette eljutott a templomba , imaházba meghallgatni mit üzent Isten 2014 Karácsonyán . Két alkalommal én is megtehettem sőt  vissza nézhettem a közvetítést és 26-án délután láthattam az élő közvetítést . Hálás vagyok hogy a fúvós zenekar és a fiatalok eljöttek kántálni . Ezzel  szomszédaimnak is örömöt szereztek . Az üzeneteket , ha nem is sorrendben de megemlítem : Akik várták a megígért Messiást azoknak ki lett jelentve az Ő születése , a pásztoroknak , a bölcseknek , Simeonnak  és Annának akik a templomban találkoztak Vele . Az Úr Jézus születése nagy örömöt hozott és békességet amilyet a világ nem adhat . Mind ezekben részesülhet mindenki aki befogadja szívébe a Megváltót . Adja Isten ,hogy ne múlt volna el ,úgy ez az ünnep , hogy nem találkoztál vele és nem tette boldoggá az életedet  !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése