Oldalak

2014. augusztus 3., vasárnap

Isten bölcsessége a próbatételekben

Amióta betegeskedem (19 éve ) sokszor mondták nekem ,, vallásos " emberek , hogy nem értik azt Isten miért ver engem aki olyan nagyon vallásos vagyok . Akkor és most is vissza utasítom ezt a megfogalmazást . Isten szeret engem , ha nem is értem de tudom , hogy minden javamra van ( Róma 8 :28 ) . Ma délelőtt nagyon szépen meg lett magyarázva . Amikor megtérünk Isten megbocsájtja bűneinket , majd az Ő bölcsessége folytán átvisz próbatételeken . Ábrahámmal is ezt tette 1 Mózes 22 : 1- 19 . Az ígéret által kapott fiát kérte az Úr , hogy áldozza fel Neki . Isten megpróbálta és látta a hitét és bizalmát és gondoskodott helyettes áldozatól . A próbák idején az Úr velünk van és legyünk meggyőződve arról , hogy ami velünk történik annak értelme van ,még akkor is ha most még nem értjük . Lehet csak majd a menybe értjük meg . Jób sokkal áldottabb lett a próbatétel után .Vannak következményei a próbáknak : 1 ) közelebb kerülünk Istenhez , 2) erősödik benne a bizalmunk , a körülöttünk élők is részesülnek áldásokban , 4) Isten megdicsőül . Pál apostolnak tövis adatott az ő testébe és elég volt néki az Úr kegyelme .
     Nem tudom Isten mit tervezz velem , de elfogadom , mert az a jó nekem ! És áldom mindenért !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése