Oldalak

2014. április 9., szerda

Minden kegyelem !

Amikor 1995-ben a Kolozsvári Hemetológiára  kerültem 43 éves voltam . Ma vissza gondolva az eltelt időre azt állapítom  meg , hogy minden csak kegyelem . Fülemben cseng ez ének : ,, Mért szeret engem úgy..." Közeledik Húsvét ünnepe és még inkább ezt kérdezem... Mit látott Isten bennem , hogy megadta betöltsem 62.-dik életévemet . Sokan az Ő áldottai közül már hamarabb elmentek a mennyei honba . A sok köszöntés közül amit tegnap kaptam kiemelem a következő biblia verseket  : ,, Ha félek is benned bízom ! zsoltár 56: 4 ,Ha megtelik szívem aggodalommal ,vigasztalásod felüdíti lelkemet. ,,94.zsoltár 19. ,,Ha megmaradtok énbennem , és beszédeim megmaradnak tibennetek , akkor bármit akartok , kérjétek , és megadatik nektek ." János ev.15 :7. Ezek az igék erősítenek meg most amikor egy elég veszélyes műtét előtt állok . Kérem szépen , ha bele férek az olvasóim szeretetébe imádkozzanak értem. Köszönöm szépen !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése