Oldalak

2013. február 18., hétfő

Örökkévaló szeretettel szerettelek...

Amikor hallom vagy olvasom ezeket a szavakat , szemeim előtt megelevenedik a Kolozsvári Hematológia , ahol 1995-ben 4 hónapon kezeltek .Petrov profeszor úr mindent megtett ami lehetséges volt, hogy megszabadítson a hasüregben összegyűlt víztől ,de nem sikerült . Innen Budapestre kerültem és további 2 hónapos kezelés után gyógyulásnak indultam . Még az első hónapban olvastam a címben említett szavakat a ,,Jeremiás könyve 31. részből 3-5. Úgy éreztem hozzám szól az Úr személyesen . Isten betöltött az Ő békességével . Nem tudtam , hogy miként de hittem abban amit megígért és nem csalódtam . 18 évíg jól voltam , 2012 elején ismét kiújult a betegségem . De nem nagyobb a szűkség mint a segítő . Diétával és sok-sok gyógyszerrel Isten kegyelméből újra jobban vagyok. Csodálatos Isten gondviselése , mert türelemmel formál és készít , hogy majd bevigyen az örök otthonba amit megígért minden benne hívőnek . Áldott legyen az Ő neve!

1 megjegyzés: