Oldalak

2013. január 14., hétfő

Én is meghűltem

Amióta tudom, hogy nagyon kell óvakodjak a megfázástól , mindent megtettem ami csak rajtam állt , mégis megbetegedtem . Nem nagyon merek erre gyógyszert szedni , nem is tudom mit szabad . Ezért inkább gyógyteákkal kezelem magamat . E miatt nem voltam együtt az imahéten a testvérekkel és vasárnap a Zilahi élő közvetítést néztük anyukámmal . Ezek közül szeretnék néhány gondolatot megosztani.
Az elrejtett kincsről szólt az üzenet . Egy kedves hívő cigány testvér szolgált (vendég) . Nagyon értelmesen megmagyarázta az említett példázatot . Elmondta , hogy az első kincskereső az Úr Jézus volt . Mindent ott hagyva lejött erre a földre , mert értéket látott bennünk. Aztán mi emberek is kell keressük az Urat  amíg megtalálható . Aki megtalálja ezt a kincset a legszerencsésebb ember . Hogyan keressük az Urat ? :- ige olvasással , imádkozással . Mi testvérek el vagyunk egymástól távolodva . Sokszor csak a gyülekezetbe találkozunk .És néha meg se kérdezzük egymást : hogy vagy testvérem ? Annyira el vagyunk telve magunkkal. Jézus az igaz gyöngy , az igazi kincs ! Megtaláltad már ezt a kincset?
  El csodálkozom azon , hogy milyen átéléssel beszélt ez a testvér . Isten már a sövények mellet munkálkodik. Érdemes ezt észre venni , mert közel van az Ő eljövetele!!!

3 megjegyzés:

  1. Amen , Alelluja!Koszonom, hogy megosztottad velunk is!Mielobbi gyigyulast kivanok.En mar kifele jarok, sok teaval, gozolessel , forro pakolassal!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm , Iri !
    Neked is gyógyulást !

    VálaszTörlés