Oldalak

2012. szeptember 17., hétfő

Jób könyve

Ez a délelőtti sorozat , nekem most nagyon sokat mond. Hálásan köszönöm azoknak akik tanítottak ebből az igéből és aki már ma lehetővé tette, hogy meghallgassam. Mindig is tudtam, de most megerősített az Úr , arról hogy nem minden esetben büntető szándékkal szenvedünk. El sem képzeljük, mondta a 70.-es években egy egyetemista ifjú testvérem (B. Zoltán), aki Bukarestben tanult , hogy milyen erők harcolnak ellenünk, de az Úr kézben tartja az eseményeket . Mindig tapasztaltam, hogy ez így van! Köszönöm Istennek, hogy én rám is vigyázz és te rád is vigyázz, hogy a mi Istenünknek örömöt szerezzünk azzal, hogy Ő tudja, hogy mit cselekszik és nem fog sokáig a kísértő kezében hagyni! Dicsőség Neki!!!

2 megjegyzés:

  1. Erzsike,
    Nagyon meglepet mikor olvastam ezt a bloggodat...kulonosen az hogy tobb mint negyven eves esemeny megmaradt az emlekezetedben...erre mar valoban nem szamitottam... de Mennyei Atyank irantunk valo szeretetet es gondviseleset lathatjuk, ugy ifju korunkba mint mar idossebb es tapasztaltabb eletunkben. Kivanjuk hogy tovabbra is hogy Istennunk kitart karja emeljenek fel es hordozzanak tovabb is meg akkor is ha szenvedessel kell szembe nezzunk.
    Imainkban tovabbra is gondolunk read es kedves csaladodra.. Zoltan

    VálaszTörlés
  2. Zoltán
    Örvendek, hogy rá találtál a blogomra. Mostanában ritkábban írok. Nehezen tudok ülni, mivel tele van a hasam vízzel. Köszönöm, hogy ti is imádkoztok értem. Kívánom, az Úr áldását és kegyelmét az életetekre és örvendezzetek sokáig a családotoknak. Erzsike.

    VálaszTörlés