Oldalak

2012. július 4., szerda

Kánikula 2012

Mindennek rendelt  ideje van, még ennek a nagy melegnek is. Az elmúlt éjjel volt a lakásunkban az idei legmelegebb 30,5 fok. Nem is lehetett aludni csak hajnal körül amikor ,, csak" 29 fok volt! De el fog múlni ez a hőség, most van aminek használ, jobban érik a paradicsom és más zöldség vagy gyümölcs. Áldott legyen mindenért az Úr neve.
Most szeretnék megemlékezni arról is, hogy Isten adott nekem egy hűséges szerető férjet, akinek július 2.-kán volt a születés napja. Én éppen orvoshoz voltam rendelve és így egyszerűen ünnepeltünk, emlékeztünk Isten hűségéről és gondviseléséről. Mind az 5 gyerekünk köszöntötték sőt az unokák is. Csodálom a jó Isten szeretetét amivel hordozott minket átsegített baleseteken erőt adott elviselni betegségeket és most sem hagy el, mert ma azt ígérte, hogy: ,,Bizony, jóságod és szereteted kísér életem minden napján...Zsoltárok 23:6. Bízzál az Úrban én lelkem és el ne feledd mennyi jót tett veled !!!

2 megjegyzés: