Oldalak

2012. április 10., kedd

Húsvét 2012

Feltámadt az Úr!
Sok-sok üzenete volt Istennek a számomra. Mégis egyet ragadok ki azok közül. A János Jelenéseiről írott könyv 1:9-18 ,,Megrendítő találkozás" -ról van szó ebben az igerészben. Az üzenetet Vékás Benjámin által küldte az Úr.Testvérünk beszélt a találkozás előzményeiről. János az Úr Jézus tanítványa az Úr nevéért lett száműzve a Pátmosz szigetére, ott jelenik meg neki az Úr ,,a hét első napján", mert akkor gyűlnek az Úr házába az Övei is. Olvasóm, te hol töltöd a Vasárnapot?! Az Isten Fia hatalmasan jelenik meg, dicsőségesen és Ő ma is jár a gyertyatartók között.Mikor kerültem bele az Ő szentségébe? Ő kész megtisztítani és helyre állítani, de nem mehetek Ő elé büszkén, ki vagyok módon.Az ő jelenlétében meg kell alázkodni. Az ilyen tanítványt érinti meg és mondja neki :,,Ne félj, mert veled vagyok, hisz Én vagyok az Első és az Útólsó, halott voltam de ime Élek !" És Ő az aki megbátorít minden élet helyzetben mindenkit. Sokszor az Úr a leg lehetetlenebb helyzetben ad megbízást feladatok elvégzésére. Legyünk készek az Ő számára. Megrendítő találkozás volt, mégis benne volt az Isten kegyelme. Hála Neki érte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése