Oldalak

2011. április 13., szerda

Első

Első bejegyzésem:Isten kegyelméből hívő keresztyén vagyok.Már kicsi gyermekként a biblia árnyékában nőttem.Mégis meg kellett tapasztalnom.hogy a bűnre való hajlam megvan én bennem is.Mindig úgy gondoltam,hogy jó magaviseletű vagyok.Emberi gondolkozás szerint így is volt.De Isten beleszólt az életembe,amikor érettségi vizsgára és egyetemre készültem,döntenem kellett:tovább tanulok vagy elfogadom egy kevésbé ismert férfi kezét egy életre.Nem volt könnyű  dolgom.Ha magamra hallgatok a tovább tanulást választom,de nem szerettem volna tévedni,ezért Istent hívtam,hogy segítsen dönteni.Bőjtöltem három napig és imádkoztam,hogy értsem meg mit akar ÚR.Hallottam idősebbektől,hogy így kell tenni és még senki sem bánta meg.Kevés világosságom volt és a testem lázadozott,mégis a megadott jeleket láttam beteljesedni és vállaltam,hogy férjhez megyek.Összesen háromszor találkoztunk,mert négyszáz km-re lakott és dolgozott.Telefonon beszélgettünk többször is.Isten bizonyított az igaza mellet.Nagyon boldog házasságom van,már 40 éves évfordulónk lesz szeptember 11-én.Az Úr megajándékozott 5 gyermekkel és két meny-            nyel és két vővel és nyolc unokával eddig.Nagyon szeretjük mindet,úgy érezzük,hogy ők is minket..

1 megjegyzés: